London 26 feb-15 Mars

Hey homiies! =)
Har bokat min resa till the big city. Det blir rätt lång tid jag är där så.
Och det gillar vi starkt!
Its gonna be party,shopping,training with my siiista! Sen även fika och se lite om på sevärdheterna.
Längtar sjukt mkt dit. Och kanske ska dra och köpa mina tågbiljetter imorgon efter jag har gjort min tatuering.
Så de är klart med och skriva ut mina flybiljetter om inte min papi kan göra de åt mig.
Det hade varit lättare för mig haha eller lånat pappas kompis skrivare. :)

Nu ska jag duscha och äta. Sen blir de jobb från 14-21 ikväll! Gött cashen rullar in.
Dessa pengar som kommmer i Mars ska jag inhandla mig en ny data. Antingen en mini pc eller vablig laptop.
Får se hur mkt pengar de blir. :) Men ska jobba ihjäl mig denna månaden innan jag åker den 26 feb.

Xoxo
Petra a.k.a Liciiious



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback