Yoo blog people!

Det var rätt så länge sen jag bloggade sist. Har hänt en del grejer sen dess.
Bland annat har ayat och leila hunnit dra till london igen. Det suger! Men fundera på att komma i mitten av februari till dem. Ska bara jobba lite först. Sen btw så bokade jag tid hos tatueraren igår. Nu blir de tatuering den 10 feb!! ;D yeaaah, vad jag ska göra får ngn får ni se den 10 feb! :)
Sorry babes!
Men kan lova att dem kommer bli grymt fina! Och inga jag kommer ångra.
Iaf var tvungen och gå upp tidigt både idag och igår, för de har börjat renovera vårt badrum här hemma. Sjukt jobbigt asså.. Gick upp sju igår och nio idag , de dödar mig långsaaaamt! Menmen,
Ikväll är de party med några sköna brudar! Det behöver jag känner jag. Umgås med lite peeps och tänka på annat som är kul.
Ledig denna helg nästa helg ska jag jobba. Så få ta vara på denna helgen! :)
Smell you later!
Xoxo
Petra a.k.a Liciiiious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback